За одговор на прашање (вртење на картата) – клик на белото квадратче во десниот горен агол на картата |
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: -10 ____ -5
Да се напише во развиена форма бројот 3006:
ДЕВЕТ ИЛЈАДИ И ПЕТСТОТИНИ СЕДУМДЕСЕТ И ОСУМ, представен како број е:
Бројот 2003 запишан во развиена форма е:
ТРИ ИЛЈАДИ И ОСУМСТОТИНИ И ДВА представен како број е:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 6 е на местото на единици?
Кај дропката, на колку делови е поделено едно цело покажува:
$ \frac{4}{9} +\frac{3}{9} = $
Бројот 5682 заокружен на најблиската 100-ка е:
$\frac{5}{12} + \frac{?}{?} = \frac{7}{12} $
1999, 2999, 3999, 4999,... Во оваа низа од 4-цифрени броеви, искористено е правилото:
$\frac{11}{12} - \frac{?}{?} = \frac{6}{12} $
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 3 е на местото на илјадарки?
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 8 е на местото на десетки?
$\frac{5}{9} + \frac{2}{9} $ =
Да се напише во развиена форма бројот 3002:
$\frac{9}{15} + \frac{?}{?} = \frac{11}{15} $
$ \frac{6}{9} +\frac{3}{9} = $
Да се внесе (ќирилица) буквата од точниот одговор а,б,в или г.
Кој цртеж ја представува дропката $ \frac {2}{3} $ 
$\frac{7}{8} - \frac{?}{?} = \frac{5}{8} $
ДЕВЕТ ИЛЈАДИ И ОСУМСТОТИНИ И ТРИ представен како број е:
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
$\frac{1}{3} = \frac{?}{12} $
$\frac{1}{2} = \frac{?}{14} $
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 8 е на местото на илјадарки?
ЧЕТИРИ ИЛЈАДИ И СТО, представен како број е:
$\frac{3}{15} + \frac{2}{15} $ =
$\frac{10}{20} - \frac{?}{?} = \frac{8}{20} $
Бројот 5698 заокружен на најблиската 10-ка е:
$\frac{4}{7} - \frac{1}{7} $ =
Ситуацијата „4 од 9 ученици се без домашно по математика“, представена во вид на дропка е:
ШЕСТ ИЛЈАДИ И ПЕТСТОТИНИ ОСУМДЕСЕТ И ЧЕТИРИ, представен како број е:
$\frac{12}{100} - \frac{10}{100} $ =
$\frac{2}{14} + \frac{5}{14} $ =
$\frac{32}{20} - \frac{?}{?} = \frac{30}{20} $
Бројот 326 заокружен на најблиската 10-ка е:
Бројот 786 заокружен на најблиската 10-ка е:
Кај дропката, делот кој покажува колку делови сме зеле од сите делови на кои е е поделено едно цело се вика:
СЕДУМ ИЛЈАДИ ОСУМСТОТИНИ И ШЕСТ представен како број е:
Во мешани броеви се претвараат само ___________ дропки.
$ \frac{3}{7} +\frac{3}{7} = $
Кој од дадените броеви е точно запишан?
2567 = две илјади петстотини шеесет и седум
$\frac{12}{14} - \frac{5}{14} $ =
Да се напише во развиена форма бројот 2700:
Одвоени со запирка, без празни места, да се подредат по големина, од најмал кон најголем броевите: 1256, 308, 4987
ПЕТ ИЛЈАДА И СЕДУМСТОТИНИ, представен како број е:
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
$ \frac{2}{5} +\frac{2}{5} = $
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Одвоени со запирка, без празни места, да се подредат по големина, од најголем кон најмал броевите:4415, 912, 5893
Бројот 1345 запишан во развиена форма е:
Дропките кај кои именителот е поголем од броителот се нарекуваат:
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 1568 _______1586
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
На сликата, заокружените жаби ја представуваат дропката: 
$\frac{1}{2} $ од 50 тетратки = ____ тетратки.
Бројот 5638 заокружен на најблиската 100-ка е:
ДВЕ ИЛЈАДИ И СЕДУМСТОТИНИ ТРИЕСЕТ И ПЕТ, представен како број е:
$\frac{3}{7} + \frac{3}{7} $ =
$\frac{1}{3} = \frac{?}{6} $
Бројот 782 заокружен на најблиската 10-ка е:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 4 е на местото на илјадарки?
$\frac{3}{7} + \frac{2}{7} $ =
Бројот 4321 заокружен на најблиската 100-ка е:
$\frac{34}{100} - \frac{?}{?} = \frac{29}{100} $
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
Кој од дадените броеви е точно запишан?
4589 = четири илјади петстотини осумдесет и девет
$\frac{9}{14} - \frac{5}{14} $ =
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
Да се напише во развиена форма бројот 6308:
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 1005 _______1586
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
Дропките ја представуваат математичката операција:
делење (на броител со именител)
Кога ќе се спореди негативен и позитивен број, поголем е:
$\frac{3}{7} $ од 49 моливи = ____ моливи.
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: +6 ____ -4
$\frac{1}{2} $ од 14 тетратки = ____ тетратки.
$\frac{1}{3} = \frac{?}{15} $
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
Да се напише во развиена форма бројот 4458:
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Бројот 2346 запишан во развиена форма е:
Одвоени со запирка, без празни места, да се подредат по големина, од најмал кон најголем броевите: 6666, 4444, 5555
Двоцифрените броеви се составени од:
$\frac{22}{100} - \frac{3}{100} $ =
Правата на која има представено броеви се нарекува:
$\frac{2}{5} = \frac{?}{10} $
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 2586 _______ 2587
ЧЕТИРИ ИЛЈАДИ И ПЕТСТОТИНИ ТРИЕСЕТ И ЧЕТИРИ, представен како број е:
Сликата ја прикажува дропката ________________. 
$\frac{2}{3} $ од 300 денари = ____ денари.
Бројот 2592 заокружен на најблиската 100-ка е:
Да се напише во развиена форма бројот 4302:
$ \frac{3}{8} +\frac{5}{8} = $
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?
$\frac{7}{18} - \frac{1}{18} $ =
Да се напише во развиена форма бројот 2598:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 7 е на местото на стотки?
Ситуацијата „7 од 9 ученици се без домашно по математика“, представена во вид на дропка е:
$\frac{2}{3} = \frac{?}{6} $
ДЕВЕТ ИЛЈАДИ И ПЕТСТОТИНИ И СЕДУМ, представен како број е:
$ \frac{2}{9} +\frac{7}{9} = $
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: -15 ____ +21
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 5 е на местото на единици?
$\frac{14}{20} - \frac{?}{?} = \frac{8}{20} $
На сликата, заокружените жаби, од сите жаби, ја представуваат дропката: 
Сликата ја прикажува дропката $\frac {5}{9} $. Сите жаби се 9 жаби.
Во дропката, сите жаби представуваат: 
$\frac{7}{8} - \frac{?}{?} = \frac{2}{8} $
ПЕТ ИЛЈАДИ, представен како број е:
$\frac{2}{3} = \frac{?}{12} $
ДЕВЕТ ИЛЈАДИ И ПЕТСТОТИНИ, представен како број е:
$\frac{1}{15} + \frac{2}{15} $ =
$\frac{3}{4} = \frac{?}{8} $
$\frac{1}{3} $ од 300 денари = ____ денари.
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 4312 _______ 4310
Бројот 4527 заокружен на најблиската 10-ка е:
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?



$\frac{1}{2} $ од 6 тетратки = ____ тетратки.
$\frac{4}{5} $ од25 моливи = ____ моливи.
$\frac{2}{5} = \frac{?}{15} $
$\frac{5}{16} + \frac{4}{16} $ =
$\frac{1}{10} $ од 50 фотографии = ____ фотографии.
4215, 4210, 4205, 4200,... Во оваа низа од 4-цифрени броеви, искористено е правилото:
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?



Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: +26 ____ 0
Дропките кај кои броителот е поголем од именителот се нарекуваат __________ дропки.
$\frac{2}{7} - \frac{1}{7} $ =
ТРИ ИЛЈАДИ И ТРИСТА ОСУМДЕСЕТ И ЧЕТИРИ, представен како број е:
Дропките кај кои именителот и броителот се ист број се нарекуваат __________ дропки.
$ \frac{1}{4} + \frac{2}{4} = $
$\frac{14}{20} - \frac{?}{?} = \frac{7}{20} $
$ \frac{3}{8} +\frac{2}{8} = $
Сликата ја прикажува дропката: 
Да се представи цртежот во вид на дропка: 
$\frac{2}{3} $ од 24 денари = ____ денари.
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: -5 ____ -5
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
$ \frac{1}{8} +\frac{3}{8} = $
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
$\frac{1}{2} $ од 10 тетратки = ____ тетратки.
$\frac{1}{2} = \frac{?}{10} $
$\frac{2}{10} $ од 50 фотографии = ____ фотографии.
Ситуацијата „6 од 9 ученици се без домашно по математика“, представена во вид на дропка е:
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
Да се напише во развиена форма бројот 1239:
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 568 _______1586
$\frac{11}{14} - \frac{5}{14} $ =
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 6 е на местото на десетки?
$\frac{22}{100} + \frac{?}{?} = \frac{25}{100} $
$\frac{3}{4} = \frac{?}{16} $
$ \frac{3}{8} +\frac{3}{8} = $
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: -26 ____ -26
Ситуацијата „Три од седум лектири се прочитани“, представена во вид на дропка е:
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 1577 _______ 1577
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 68 _______2586
$\frac{1}{7} $ од 21 моливи = ____ моливи.
Бројот 2312 запишан во развиена форма е:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 9 е на местото на илјадарки?
$\frac{7}{8} - \frac{5}{8} $ =
Ситуацијата „3 од 4 ученици се одлични“, представена во вид на дропка е:
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 2565 _______ 2565
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 779 _______ 779
$\frac{1}{15} + \frac{?}{?} = \frac{8}{15} $
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: +26 ____ -26
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 4 е на местото на стотки?
Колку од жабите се заокружени? (Броител на дропка) 
Ситуацијата „Три од осум лектири се прочитани“, представена во вид на дропка е:
Бројот 5688 заокружен на најблиската 100-ка е:
2030, 2035, 2040, 2045,... Во оваа низа од 4-цифрени броеви, искористено е правилото:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 3 е на местото на единици?
$ \frac{4}{8} +\frac{2}{8} = $
$ \frac{1}{6} +\frac{1}{6} = $
Кој од дадените броеви е точно запишан?
4079 = четири илјади и седумдесет и девет
Сликата ја представува дропката $\frac {6}{8} $. Броител во оваа дропка е бројот: 
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 8 _______1586
$ \frac{1}{4} + \frac{1}{4} = $
На сликата, заокружени се ______ од вкупно ______ жаби. Заокружените жаби
представуваат броител во дропка. 
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 7805 _______ 7805
$ \frac{1}{9} +\frac{4}{9} = $
6000, 5500, 5000, 4500,... Во оваа низа од 4-цифрени броеви, искористено е правилото:
$ \frac{1}{6} +\frac{4}{6} = $
ЧЕТИРИ ИЛЈАДИ СТО И ОСУМДЕСЕТ И ПЕТ, представен како број е:
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
Кој од дадените броеви е точно запишан?
1227 = една илјада двеста дваесет и седум
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Да се напише во развиена форма бројот 2059:
$ \frac{4}{7} +\frac{3}{7} = $
ДЕВЕТ ИЛЈАДИ И ОСУМСТОТИНИ И ПЕТ представен како број е:
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?



$\frac{9}{14} - \frac{1}{14} $ =
$\frac{7}{12} - \frac{?}{?} = \frac{6}{12} $
$ \frac{2}{7} +\frac{4}{7} = $
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 7799 _______ 7789
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 8 е на местото на стотки?
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 5 е на местото на стотки?
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
$\frac{3}{5} $ од25 моливи = ____ моливи.
Сликата ја представува дропката $\frac {3}{8} $. Броител во оваа дропка е бројот: 
Кој од дадените броеви е точно запишан?
1009 = една илјада и девет
Бројот 1335 заокружен на најблиската 10-ка е:
$ \frac{1}{8} +\frac{5}{8} = $
ЕДНА ИЛЈАДА И СЕДУМСТОТИНИ ДВАЕСЕТ И ПЕТ, представен како број е:
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
$\frac{35}{50} - \frac{5}{50} $ =
Да се напише во развиена форма бројот 3303:
$\frac{7}{8} - \frac{?}{?} = \frac{3}{8} $
Десно од нулата, на бројната права се наоѓаат:
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: -10 ____ -2
$\frac{2}{3} $ од 27 денари = ____ денари.
Сликата ја прикажува дропката $\frac {5}{8} $. Сите жаби се 8 жаби. Во дропката, сите жаби представуваат: 
ОСУМ ИЛЈАДИ И ДЕВЕДЕСЕТ И ТРИ, представен како број е:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 9 е на местото на десетки?
Да се напише во развиена форма бројот 1156:
Одвоени со запирка, без празни места, да се подредат по големина, од најголем кон најмал броевите: 6369, 6598, 225
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 2 е на местото на десетки?
$\frac{7}{8} - \frac{6}{8} $ =
$\frac{1}{3} = \frac{?}{9} $
$\frac{3}{12} + \frac{?}{?} = \frac{7}{12} $
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 3005 _______ 3005
$\frac{31}{100} - \frac{11}{100} $ =
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
$\frac{1}{2} = \frac{?}{8} $
$\frac{1}{2} = \frac{?}{6} $
$ \frac{5}{7} +\frac{1}{7} = $
1000,1010, 1020,1030,... Во оваа низа од4-цифрени броеви, искористено е правилото:
$\frac{3}{4} = \frac{?}{12} $
$\frac{1}{2} $ од 20 тетратки = ____ тетратки.
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Да се напише во развиена форма бројот 1348:
ЧЕТИРИ ИЛЈАДИ И СТО И ОСУМДЕСЕТ, представен како број е:
$\frac{3}{10} $ од 60 фотографии = ____ фотографии.
Кој од дадените броеви е точно запишан?
4979 = четири илјади деветстотини седумдесет и девет
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?


ДЕВЕТ ИЛЈАДИ И ОСУМСТОТИНИ И ШЕСТ представен како број е:
4250, 4260, 4270, 4280,... Во оваа низа од4-цифрени броеви, искористено е правилото:
ПЕТ ИЛЈАДИ И ЧЕТИРИСТОТИНИ И ДВА, представен како број е:
6000, 5998, 5996, 5994,... Во оваа низа од 4-цифрени броеви, искористено е правилото:
$\frac{10}{12} - \frac{?}{?} = \frac{3}{12} $
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
Бројот 3645 запишан во развиена форма е:
Одвоени со запирка, без празни места, да се подредат по големина, од најмал кон најголем броевите: 6958, 4308, 4987
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?


$\frac{17}{18} - \frac{11}{18} $ =
Илјадарки Стотки Десетки Единици
се месни вредности на:
Ситуацијата „3 од 7 ученици се одлични“, представена во вид на дропка е:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 3 е на местото на десетки?
$ \frac{2}{9} +\frac{1}{9} = $
$ \frac{2}{7} +\frac{1}{7} = $
$ \frac{2}{5} +\frac{3}{5} = $
Сликата ја прикажува дропката $\frac {4}{9} $.
Сите жаби се 9 жаби. Во дропката, сите жаби представуваат: 
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 3008 _______8003
$\frac{2}{7} $ од 21 моливи = ____ моливи.
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Да се внесе буквата (ќирилица) од точниот одговор а,б,в или г.
Кој цртеж ја представува дропката $ \frac {1}{4} $ 
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 2 е на местото на стотки?
Да се напише во развиена форма бројот 7001:
$\frac{34}{100} + \frac{?}{?} = \frac{39}{100} $
Ситуацијата „8 од 9 ученици се без домашно по математика“, представена во вид на дропка е:
Стотки Десетки Единици
се месни вредности на:
$\frac{51}{100} + \frac{?}{?} = \frac{60}{100} $
Бројот 4856 заокружен на најблиската 100-ка е:
На цртежот, од групата, заокружени се ___________ жaби. (Тоа го представува броителот на дропка) 
$\frac{6}{15} + \frac{?}{?} = \frac{11}{15} $
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 2 е на местото на единици?
$ \frac{1}{9} +\frac{8}{9} = $
$\frac{7}{8} - \frac{4}{8} $ =
$ \frac{1}{8} +\frac{7}{8} = $
Бројот 7345 запишан во развиена форма е:
Четирицифрените броеви се составени од:
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 1577 _______7715
$\frac{6}{12} + \frac{3}{12} $ =
Кој од дадените броеви е точно запишан?
3256 = три илјади двеста пеесет и шест
Бројот 1534 запишан во развиена форма е:
$\frac{3}{14} + \frac{7}{14} $ =
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 6 е на местото на стотки?
$\frac{1}{12} + \frac{?}{?} = \frac{7}{12} $
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 7 е на местото на илјадарки?
$ \frac{1}{6} +\frac{2}{6} = $
Ситуацијата „3 од 8 ученици се одлични“, представена во вид на дропка е:
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 779 _______ 778
Кога ќе се спореди негативен и позитивен број, помал е:
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?

$\frac{2}{3} $ од 9 денари = ____ денари.
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
Бројот 4458 заокружен на најблиската 100-ка е:
Бројот 2345 запишан во развиена форма е:
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?
СЕДУМ ИЛЈАДИ И ДВАЕСЕТ И ЕДЕН, представен како број е:
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
$ \frac{2}{8} +\frac{1}{8} = $
Бројот 8762 заокружен на најблиската 100-ка е:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 9 е на местото на стотки?
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: +1 ____ -1
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
$\frac{2}{5} $ од25 моливи = ____ моливи.
$ \frac{5}{6} +\frac{1}{6} = $
Математички израз составен од броител, именител и дробна црта се нарекува:
Кој од дадените броеви е точно запишан?
3256 = три илјади двеста пеесет и шест
$\frac{6}{15} + \frac{4}{15} $ =
$\frac{1}{2} $ од 100 тетратки = ____ тетратки.
Ситуацијата „5 од 9 ученици се без домашно по математика“, представена во вид на дропка е:
Сликата ја прикажува дропката $\frac {5}{8} $. Заокружени се 5 жаби. Во дропката, заокружените жаби представуваат: 
Сликата ја прикажува дропката $\frac {5}{9} $. Сите жаби се 9 жаби.
Во дропката, заокружените жаби представуваат: 
$\frac{6}{15} + \frac{5}{15} $ =
Ситуацијата „3 од 5 ученици се одлични“, представена во вид на дропка е:
$\frac{3}{7} + \frac{1}{7} $ =
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Трицифрените броеви имаат:
Да се напише во развиена форма бројот 7258:
Сликата ја представува дропката $\frac {3}{8} $. Именител во оваа дропка е бројот: 
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
$\frac{2}{3} = \frac{?}{9} $
Да се внесе буквата (ќирилица) од точниот одговор а,б,в или г.
Кој цртеж ја представува дропката $ \frac {6}{6} $ 
Одвоени со запирка, без празни места, да се подредат по големина, од најголем кон најмал броевите: 6369, 6598, 9225
Бројот 2010 запишан во развиена форма е:
СЕДУМ ИЛЈАДИ И ПЕТ, представен како број е:
$\frac{10}{100} - \frac{3}{100} $ =
$ \frac{6}{8} +\frac{2}{8} = $
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?


Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?


Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Сликата ја представува дропката $\frac {6}{8} $. Именител во оваа дропка е бројот: 
Кој од дадените броеви е точно запишан?
3227 = три илјада двеста дваесет и седум
$\frac{9}{14} + \frac{4}{14} $ =
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 2 е на местото на илјадарки?
Бројот 119 заокружен на најблиската 10-ка е:
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
$\frac{66}{100} - \frac{?}{?} = \frac{55}{100} $
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 4 е на местото на единици?
$\frac{2}{3} $ од 600 денари = ____ денари.
Сликата ја прикажува дропката ________________. 
$ \frac{2}{6} +\frac{2}{6} = $
$\frac{1}{2} = \frac{?}{12} $
$\frac{35}{50} - \frac{?}{?} = \frac{5}{50} $
ОСУМ ИЛЈАДИ И ДЕВЕТ, представен како број е:
$\frac{34}{100} - \frac{?}{?} = \frac{25}{100} $
Лево од нулата, на бројната права се наоѓаат:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
Бројот 4321 заокружен на најблиската 10-ка е:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 3 е на местото на стотки?
Колку од жабите се заокружени? (Броител на дропка) 
Бројот 7893 заокружен на најблиската 10-ка е:
Да се внесе буквата (ќирилица) од точниот одговор а,б,в или г.
Кој цртеж ја представува дропката $ \frac {4}{5} $ 
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 7799 _______ 1896
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 1569 _______1572
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 1256 _______ 1254
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 5 е на местото на илјадарки?
$\frac{2}{15} + \frac{?}{?} = \frac{4}{15} $
Бројот 2594 заокружен на најблиската 10-ка е:
$\frac{22}{100} + \frac{?}{?} = \frac{30}{100} $
Одвоени со запирка, без празни места, да се подредат по големина, од најмал кон најголем броевите: 1256, 7308, 4987
Ситуацијата „Три од четири лектири се прочитани“, представена во вид на дропка е:
Бројот 7812 заокружен на најблиската 100-ка е:
$ \frac{2}{5} +\frac{1}{5} = $
Одвоени со запирка, без празни места, да се подредат по големина, од најмал кон најголем броевите: 2256, 1308, 4987
ЧЕТИРИ ИЛЈАДИ И ДЕВЕДЕСЕТ И ТРИ, представен како број е:
$\frac{1}{2} $ од 1000 тетратки = ____ тетратки.
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 4 е на местото на десетки?
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: -5 ____ + 7
Ситуацијата „3 од 6 ученици се одлични“, представена во вид на дропка е:
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
Одвоени со запирка, без празни места, да се подредат по големина, од најмал кон најголем броевите: 6369, 659, 25
$\frac{14}{50} - \frac{3}{50} $ =
$\frac{5}{7} $ од 42 моливи = ____ моливи.
Бројот 669 заокружен на најблиската 10-ка е:
$\frac{35}{50} - \frac{?}{?} = \frac{15}{50} $
Колкав дел од фигурата (во дропка) е обоен? 
$ \frac{2}{7} +\frac{2}{7} = $
ПЕТ ИЛЈАДИ И ОСУМСТОТИНИ И ДВА представен како број е:
Бројот 2367 запишан во развиена форма е:
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: +1 ____ 0
Колкав дел од фигурата (во дропка) НЕ е обоен? 
1000,1100, 1200,1300,... Во оваа низа од4-цифрени броеви, искористено е правилото:
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: -5 ____ +2
Бројот 5623 заокружен на најблиската 100-ка е:
$\frac{5}{14} + \frac{5}{14} $ =
$\frac{5}{10} $ од 60 фотографии = ____ фотографии.
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 6 е на местото на илјадарки?
Кој од дадените броеви е точно запишан?
3562 = три илјади петстотини шеесет и два
Бројот 3655 заокружен на најблиската 100-ка е:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 5 е на местото на десетки?
$ \frac{3}{4} +\frac{1}{4} = $
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 1 е на местото на илјадарки?
Со еден од знаците за >, = или <, да се споредат броевите 158 _______1586
Кој мешан број е прикажан (Одговорот да се прикаже како цел дел, празно место и дропка)?



1298, 1299, 1300, 1301,... Во оваа низа од 4-цифрени броеви, искористено е правилото:
ДЕВЕТ ИЛЈАДИ И ДЕВЕТ, представен како број е:
Ситуацијата „Три од пет лектири се прочитани“, представена во вид на дропка е:
Во кој од дадените броеви, вредноста на цифрата 7 е на местото на единици?
$\frac{1}{2} $ од 1200 денари = ____ денари.
Да се напише во развиена форма бројот 4012:
Со еден од знаците за >,=,< да се споредат броевите: -1 ____ 0
Бројот 2025 запишан во развиена форма е:
Сликата ја прикажува дропката $\frac {3}{9} $.
Вкупниот на жаби на сликата е 9. Во дропката овој број е: 
4 цифрените броеви ги имаат, подредено, следните месни вредности:
Илјадарки Стотки Десетки Единици
не е ниту негативен ниту позитивен број